Regulamin subskrypcji

Karnet FLEX II

REGULAMIN SUBSKRYPCJI – UMOWA CZŁONKOWSKA
KARNET FLEX II – 159 pln/ miesiąc

 

zawarta on-line pomiędzy:
FIT & GYM S.C. JUSTYNA PAWELEC, ANDRZEJ PAWELEC, NIP: 7881874753,
REGON: 634551640,64-300 Nowy Tomyśl, Sękowo 4
zwanym dalej jako „Zleceniobiorcą”
a
„Klientem”

§1. Postanowienia wstępne
1. Zleceniobiorca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą z zakresu rekreacji i sportu w obiekcie sportowym przy ul. Poznańskiej 12, 64 – 300 Nowy Tomyśl, zwanym dalej jako „Klub FIT&GYM”.
2. Klient zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług polegających na umożliwieniu Klientowi wykonywania treningów oraz uczestnictwa innych zajęciach w FIT&GYM, na zasadach określonych w Umowie oraz w Regulaminie dostępnym w recepcji Klubu lub na stronie www.fitgym-nt.pl
3. Klient zobowiązuje się natomiast do przestrzegania zasad określonych w Umowie i Regulaminie oraz do terminowego dokonywania opłat abonamentowych.

§ 2. Opłata członkowska
1. Tytułem wynagrodzenia za usługi świadczone przez Zleceniobiorcę na rzecz Klienta, o których mowa w § 1 umowy Klient zobowiązany jest do uiszczania na rzecz Zleceniobiorcy aktualnie obowiązującej w dniu zawarcia umowy ceny, zgodnie z cennikiem Klubu: karnet FLEX II – okresowy o wartość: 159 zł. Zleceniodawca oświadcza i zapewnia, że cena ta nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
2. Opłata za karnet uiszczana jest z góry jednorazowo.
3. Okres rozliczeniowy wynosi miesiąc.
4. Pierwszy okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy. Kolejne okresy rozliczeniowe rozpoczynają się w dniu następnym po upływie poprzedniego okresu rozliczeniowego.
5. Płatność wynagrodzenia za świadczone przez Zleceniobiorcę usługi następuje w formie polecenia obciążenia karty płatniczej.
6. Klient zobowiązany jest dokonać polecenia obciążenia karty dla pokrycia comiesięcznych płatności. Klient zobowiązuje się do zapewnienia w danym miesiącu wystarczających środków na karcie pozwalających pokryć opłaty członkowskie. W przypadku, gdy w dniu wymagalności opłaty, nie będzie wystarczających środków na pokrycie należności za dany miesiąc, wówczas Zleceniobiorca podejmie kolejne próby obciążenia rachunku. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opłaty i prowizje nakładane przez bank, który prowadzi rachunek, z którego mają być realizowane płatności.
7. Zgoda na cykliczne obciążenie karty płatniczej uprawnia Zleceniobiorcę do obciążenia rachunku karty płatniczej Klienta pełną należną kwotą opłat w danym okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy, bez konieczności każdorazowego dodatkowego zawiadamiania o tym fakcie Klienta.
8. Klient zobowiązany jest poinformować Zleceniobiorcę oraz zmienić sposób realizacji płatności lub usługę w przypadkach:
a. wycofania w swoim banku zgody na obciążanie karty,
b. braku środków na rachunku bankowym niewystarczających na pokrycie pełnej opłaty,
c. gdy rachunek Klienta został zamknięty,
d. gdy Klient złożył w swoim banku dyspozycję odwołania niezrealizowanego polecenia zapłaty,
e. zmienił dane w swoim banku, niezbędne do realizacji przez Zleceniobiorcę polecenia obciążenia karty,
f. Zleceniobiorca podjął 2 kolejne, nieudane próby obciążenia karty Klienta.
9. Klient jest zobowiązany przed skorzystaniem z polecenia obciążenia karty do weryfikacji we własnym zakresie, czy karta Klienta obsługuje płatności rekurencyjne oraz jest zobowiązany do poinformowania swojego banku o anulowaniu polecenia obciążenia karty.
10. W przypadku opóźnienia w płatności za jeden okres rozliczeniowy Klient traci natychmiastowo prawo do korzystania z wszelkich usług świadczonych przez Klubie FIT&GYM.
11. Warunkiem przywrócenia Klientowi możliwości korzystania z usług Klubu FIT&GYM jest zapłata wszystkich zaległości oraz dokonanie opłaty za bieżący okres rozliczeniowy.
12. Pracownik Klubu może odmówić Klientowi prawa korzystania z usług, wstępu do Klubu lub nakazać mu opuszczenie Klubu w przypadkach wskazanych w Regulaminie. W takim przypadku Klient traci prawo do korzystania z usług i pozbawiony jest roszczenia względem Zleceniobiorcy o świadczenie usług za czas, w których Klient z uwagi na powyższe utracił prawo do korzystania z nich.
13. W przypadku zalegania przez Klienta w płatnościach naliczane są odsetki ustawowe za opóźnienie oraz Zleceniobiorca może podjąć względem Klienta działania windykacyjne samodzielnie lub poprzez zewnętrzne podmioty, w celu wyegzekwowania zadłużenia.

§3. Okres obowiązywania umowy
1. Umowa zostaje na czas nieokreślony i obowiązuje od dnia jej zaakceptowania
2. Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. W okresie wypowiedzenia, członkostwo nie może być zawieszone. W takim przypadku, umowa wygasa, a członkostwo w Klubie ustaje z końcem ostatniego dnia powyższego okresu wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia umowy, Klient zobowiązany jest uregulować zaległe płatności.
3. W okresie obowiązywania umowy trwającego łącznie minimum 3 miesiące Klientowi przysługuje w każdym czasie prawo zawieszenia ważności karnetu na okres 14 dni w roku kalendarzowym lub z przyczyn zdrowotnych po wcześniejszym okazaniu zaświadczenia lekarskiego.

§ 4. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych jest Zleceniobiorca
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia wykonanie umowy Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
3. Powierzone dane osobowe, przetwarzane są w celu zawierania umowy i realizacji usług oferowanych w Klubie FIT&GYM przez Administratora danych osobowych, a także (po wyrażeniu na to zgody przez Klienta) również w celach marketingowych oraz w celu umożliwienia komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu informacji podanych w formularzu zamówienia lub w formularzu umowy.
4. Klient ma prawo żądać od Zleceniobiorcy dostępu do swoich danych, ich sprostowania (poprawiania), przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych. W związku z przetwarzaniem przez Zleceniobiorcę danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5. Przepisy końcowe
1. Ewentualne spory pomiędzy Klientem, a Zleceniobiorcą zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z
dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
2. W sprawach nieuregulowanych w umowie mają przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.